Tuesday, December 6, 2011

Kutsikate elu ka siia blogisse?

Jätkuna siis eelmisele blogipostitusele;

Nüüdseks olen hakanud uutelt kutsikaomanikelt uurima - et kas neil midagi selle vastu ei ole, kui ma siin blogis avaldan ka nende kirju, pilte, videosid kutsikate-koerte uuest elust. Muidugi – ka varem olen seda teinud, aga viisakas on siiski omada eelnevaid kokkuleppeid.

Arvan - et koeraomanikel on endilgi kunagi tore lugeda oma koera tegevustest siia blogisse talletatuna. Igatahes ennast on blogipidamine aidanud isegi koerandusest kaugete (kuid millegipärast järsku vajalike) sündmuste meenutamisel. Loomulikult inimeste isikuandmetega siin ma ei laiuta. Ja võibolla - kõike ma ka sõnasõnalt ei copy - jätan mõne asja enda teada. Samuti ehk ei suuda ma kõikide koerte nimesid blogi "labelsitena" märkida (juba praegu on märksõnu raskendavalt palju ja tegelikult võiks neid vähem olla). Aga proovin "labelsina" vähemalt ära märkida pesakonna tähe, ka selle järgi on võimalik oma koerast (muidugi ka pesakonnakaaslastest) kirjapandut hiljem leida. Ja muidugi on olemas ka blogi otsingu lahter.

Muidugi alati kõike ma lihtsalt ei jõua edasi kajastada siin blogis (või lisan ajapuudusel hiljem või lühemalt).

No comments: